// always1trendy.blogspot.com ALWAYS TRENDY: PATIKE U KOJIMA LEBDIM

4/26/2018

PATIKE U KOJIMA LEBDIM

Koliko god bila sumnjičava prema jeftinoći, nisam odolela da na probam novi model ženskih patika Emelie Strandberg, izradjen od upletenih elastičnih traka, sa širokim kaišem preko stopala i nazubljenim belim gumenim djonom. Probala i više ih ne izuvam. Za posao kojim se bavim, dosta stojim i hodam, bogomdane. Nažalost, još ih nema u njihovom novom katalogu, nadam se da će propust što pre ispraviti.

Ovaj model koga ima, po onome što sam videla u radnjama i u plavoj i crnoj boji, je ono što sam dugo tražila, a čega nije bilo ni kod prodavaca iz uvoza. (Možda kod proizvodjača sportske opreme, neprikosnovenog dizajna, te se ogradjujem.) Odlično se kombinuje u svim poslovnim kombinacijama, bilo uz haljinu i suknju, bilo uz pantalone. Lagane su i prilagodjavaju se stopalu, jer im je materijal elastičan, a nigde ne zateže. Prosto, fantastika!
Trenutno je u ''Emelie'' i neverovatan popust na dečje i zimske modele, ali i prošlogodišnje sezonske - baletanke. Cene su prosto smešne, od 650 do 990 dinara, kratke čizmice i cipele su nešto malo skuplje, ali više nego pristojne za svaki džep.
Od onih sam koji kupuju naopako, kao ja to kažem. I upravo je sada idealno vreme da sebe i porodicu obujem za jesen i zimu jer su sniženja u toku i do mile volje mogu da biram model koji odgovara za pristojan novac. To je ono isto što će već za nekoliko meseci biti barem duplo skuplje, a mene će čekati spremno!
Ne mogu da prebolim što mi se taban ''profesionalno'' deformisao od terena, te ne mogu da uguram prste u špic baletanki, po mom mišljenju, neophodnih u cipelarniku svake žene, a raspoloživom u crnoj, beloj i srebrnoj boji - ažurirala sam infromaciju u radnjama, cena im je sada 650 dinara. Preporučujem da prošetate, imaćete veći izbor i bolju cenu od ove date online. Uzanom stopalu savršeno pristaju, a nisam ih videla kod drugih proizvodjača. Meni su vrlo orginalne i elegantne, pri tom pogodne i za svaki dan. Naravno, sasvim su ravne.
Skrećem pažnju i na veliki izbor baletanki, lakovanih i mat u mnogo boja za samo 990 dinara. A za 2200 dinara možete se šepuriti u modelu proizvedenom za proleće i leto pred nama, zamiljivog ''kroja'' i dezena. ''Emilie Strandberg'' je zaista po meri prosečnog kupca.

No comments:

Post a Comment

loading...