// always1trendy.blogspot.com ALWAYS TRENDY: EFIKASNIJE OD HIJALURONA - ULJE DIVLJE RUŽE

9/09/2018

EFIKASNIJE OD HIJALURONA - ULJE DIVLJE RUŽE

Moja sestra je dugo kupovala ruski hijaluron po ihaha ceni (više hiljada dinara), a gratis tuba zapadala je mene. Ekstra stvar, dok se nije pojavio naš hijaluron serum u Lilly drogerijama, čija cena na akciji ne prelazi 600 dinara, jednako efikasan. Bez parabena, u obliku tečnog gela u količini od 30 ml. Ništa mu ne fali.
Medjutim, ne bih bila ja kad se ne bih ''navukla'' na svaku ubedljiviju preporuku, te sam tako na nagovor naše saradnice Ane Ratković probala kreme čuvene čileanske marke rosa mosqueta po qq cenama.

Onda sam pokušala da ekonomišem sa ''Marigoldovim'' uljem divlje ruže, koje se nalazi u bolje snabdevenim bio špajzevima po ceni od 999 dinara za 50 ml.
Ostalo mi je još da isprobam mnogo hvaljeno i sigurno dobro ulje domaće proizvodnje, i bih, da nisam prošla pored bogatih grmova šipka i obrala barem za kilogram, i otkrila recept.
Upravo pripremam svoje, domaće ulje od semena divlje ruže, po sledećem receptu: dobru količinu šipka sam oprala i očistila od tragova sasušenog cveta na vrhu, isekla svaki plod načetvoro i zalila s posla litre nerafinisanog, devičanskog ulja od semenki groždja, za koje tvrde da podnosi termičku obradu. Možete koristiti koje god, po želji, jer ga naredna četiri sata (do osam sati) kuvate na najtišoj vatri i kad se ohladi procedjeno uspete u tamne bočice i držite gde nema svetla.
Ako uspem, što ću utvrdjivati u narednom periodu, za 320 dinara, koliko sam platila ulje i neka 80 dinara košta struja (kuvam na štedljivoj indukcionoj ploči), za 400 dinara ili 500 ću dobiti pet bočića od 100 ml ili 10 od 50, što znači da sam dobila (ako dobijem 😃, sačekaćemo rezultat) bočicu od hiljadu dinara za 50, a od dve hiljade za 100 dinara. A i znaću šta koristim.
Javljam rezultat, a ovako inače izgleda vrat pedesetsedmogodišnjakinje negovan uljem od divlje ruže. Koristim ga godinu dana, efikasno je podjednako protiv bora, kao i za vrhove kose.
Pa, neko mi neko još spomene hijaluron!

No comments:

Post a Comment

loading...