// always1trendy.blogspot.com ALWAYS TRENDY: DOBRO I KORISNO

10/12/2018

DOBRO I KORISNO

Postoji mogućnost i, možda tako treba da biramo, da duplo učinimo: pomognemo nekome da nešto što nam se sviđa i potrebno nam je radi i istovremeno ga podržimo time što ćemo otkupiti njegov rad i svoje oduševljenje njegovim lepim delom podeliti sa drugim, onome kome poklanjamo.
Dobro svima: i umetniku, i nama i onome koga darujemo nečim sasvim posebnim.
Čuveni galerista Radenko Vujadinović naučio me je tome. On danas drži uglednu izložbeno-prodajnu galeriju u Resavskoj i Belvilu, i uspeva, jer veruje i zna da svoj zarazni entuzijazam i podršku umetnicima spoji sa prodajom, kojom namiruje ''svoje'' kreativce. Kod njega se uvek može naći nešto lepo, korisno i jedinstveno. A Radenko mi se poverio da od njegovog posla nema vajde samo on, nego i najmanje dve stotine umetnika koji mu donose svoja dela na prodaju.
Možemo li da zamislimo koliko je u ova i ovakva vremena njihov život težak?
To je razlog zbog kojeg sam pomno pregledala ljupke akvarele umetnika koji ih je ponudio po ceni od svega hiljadu dinara na moj službeni mejl. Stvarno sam se raznežila tako poštenim postupkom umetnika i ja ću njegove radove, uz, možda još ponešto pride, ubuduće poklanjati dragim osobama.
Sigurno ćemo mu pomoći da stvara i opstane, a u domove svojih prijatelja jedinstvenim poklonom unositi radost.
Pogledajte galeriju ovih divnih akvarela slikara Mihaila Šostakoviča; uživajte, a ja sam sigurna da će se mnogi od vas povesti mojim razlozima i savetima da podržimo umetnost.

No comments:

Post a Comment

loading...