// always1trendy.blogspot.com ALWAYS TRENDY: HVALA TVITERU

4/26/2018

HVALA TVITERU

Možda znam da napišem, možda poznajem abecedu administriranja bloga, možda ponešto čak i na FB koji najduže i najčešće koristim, ali na Tviter odem izuzetno retko, iako nalog imam godinama. Nekako nikako da me zainteresuje da ga skapiram.
Od Instagrama, integrisanog s FB nemam nikakve vajde, sem što, takodje dugo, i to neaktivan, imam nalog. Odakle mi onih četiri stotine i nešto pratilaca, ni sama ne znam.
'Ajd da kažem, tviter sam podesila nekako da deli automatski moje objave i postove, pa, iako ih ja ne proveravam, izlaze, a neko ih,eto, čita, komentariše. Prevazilzi moje mentalne mogućnosti da pratim statuse i šta ko kaže, još da reagujem!
Ovoga časa gledam neke statistike koje govore da je tviter daleko omiljeniji od fejsbuka, otprilike u odnosu 300 na 200 miliona naloga u korist TW.
Što TW haje za moje postojanje i delo?
Ne znam, ali i ovako kako je, prepuštam stručnijima da objasne, hvala mu, jer onoga časa kada podelim post, čitanost se utrostručuje, pa mnim elementarni red je da se zahvalim i preporučim svima da proizvod predstave na ovoj društvenoj mreži, čiji način funkcionisanja još ne razumem, ali deluje. (Ovo me, naravno, i obavezuje da ga u naredno vreme savladam. Evo, obećavam.)

No comments:

Post a Comment

loading...