// always1trendy.blogspot.com ALWAYS TRENDY: ZVONČICE

8/12/2018

ZVONČICE

😄 Smem li da vam se poverim?
Stvarno smem? Da ostane izmedju nas?
Poznajete li u svojoj okolini ljude koji nemaju godine? Mslm, imaju, znate da ste vremešni, ali se družite sa njima iako ste mnogo, mnogo mladji? Družite, i osećate da vas pune energijom, slatko zasmeju, nisu ono kao vaši smrknuti ukućani, čak i psuju, čak i sednu pored vas na klupu i ponude vas konzervom hajnekena...tako nešto čudno rade i neobično se ponašaju? Vidjate ih na rok koncertima, a mesto im je negde u...penziji. Iako su u penziji, zanimanje penzioner im ne stoji. Možda nisu mladoliki, ali se tako ponašaju.
Takve ljude moja ćerka zove Zvončice. I ja sam doživela, sa svojih skoro 57 da me ona tako oslovljava.
Ako zaista jesam, ne patim od manjka ideja. Naprotiv. Sve bih još uvek da probam ili se podsetim. Ništa me ne mrzi, a umem da se radujem kao malo dete.
Ta bezvremena vrsta jako je popularna medju mladima jer im nekako popravlja prosek optimizma. Ta vrsta svako toliko puta doživljeno iskustvo uvek proživljava s istom strašću. Takva vrsta jednostavno ne stari.
Ne stari u onom pozitivnom smislu. Dobija bore i sede, ali im duh ne vene.
Ta nije je zadjaba, što bi rekli veseli Bosanci, za najbolju drugaricu izabrao Petar Pan!
'Ajde, čin, čin, konzervu u vazduh i kucnite se za njihovo zdravlje, da su živi i zdravi i da vesele i daju primer. Živele Zvončice i Zvončići! Sa njima je svet mnogo, mnogo zanimljiviji i lepši. 

No comments:

Post a Comment

loading...