// always1trendy.blogspot.com ALWAYS TRENDY: BLAGODETI PAYONEER CARD - DEVIZE BEZ PROBLEMA

8/14/2018

BLAGODETI PAYONEER CARD - DEVIZE BEZ PROBLEMA


Za sve one koji, kao i ja, pokušavaju da prežive ili dopune
budžet poslovima na internetu, problem naplate i
prebacivanja zarade u Srbiju je, brate, da se oteliš 
ili dobiješ rogove! Nikada, nikada neću zaboraviti prvi  google ček, koji sam primila iz Irske! Čuvam
ga i danas. A zaradu su mi doneli vaši klikovi na AdSense reklame na mom sajtu.
Što neću zaboraviti ček, čuvam ga i danas, ali što sam se navukla more da ga 
unovčim - ne znajući za druge metode naplate...Čekala sam skoro sva meseca na
isplatu minimuma sa ovog guglovog servisa! Šta reći! Ne lipši magarče!
Trajalo je to, a pootvarala sam u medjuvremenu kod svih banaka kartice za
internet plaćanja, namerna da se preorijentišem na paypal, koji, o, tuge, u Srbiji 
čas radi, čas ne radi!
Iščitala sam tone i tone materijala, tutorijala i saveta how i - ništa!
Prekomplikovano za moju ptičju inteligenciju.
Ja ne mogu opisati svoj ponos, to stanje svemoći, kada sam registracijom, pa

za vrlo kratko vreme dobila naučno-fantastično krasnu i, kako će se ispostaviti, korisnu karticu - laku za upotrebu!
Naime, kako se ovaj servis najjednostavnije koristi prijavom (na crveno dugme sign up - koje vam otvori polja za unos), a zatim redovnim logovanjem na log in, na svom nalogu možete naaručiti karticu.
Izaberite zemlju, valutu i, kao na svakom drugom bankovnom nalogu za plaćanje, opciju sa svojom bankom kako biste karticu vezali za račun - toliko je sve logično, da je pametnije da vas ne zbunjujem.
Kad je sve završeno, i kad sam prvi put zaradila nekih 15 dolara - jer je tada minimalna isplata preko Payoneer -a bila 10 $, sada je povećana na 20, tamo gde sam radila podesila sam kao metod isplate Payoneer (zato i ne radim na onim servisima koji nemaju ovu opciju), Payoneer mi je za transfer naplatio 2$, a bankomat konverziju i dobila sam, recimo 10$. Ali sam ih dobila, onoga časa kada me je Payoneer mejlom obavestio o prilivu novca.
Kartica ima četvorocifreni PIN koji služi za plaćanja, kako se i preporučuje upotreba Payoneer kartice, jer izbegavate najskuplju proviziju na bankomatu. Vrlo je zgodna za online plaćanja, posebno ako pazarite robu sa stranih sajtova - kako već imate devize, ako valutu za svako plaćanje podesite prema valuti proizvoda koji plaćate, izbegavate troškove konverzije, a terete vas samo za uslugu, odnosno transfer, koji je minimalni mogući trošak, ako se ne varam 1$ ili evro.
Kartica je posebna u inostranstvu. Izbegavate skupe konverzije i slobodno plaćajte i kupujte uz minimalne troškove upravo njom. Dobra je i za podizanje deviza na bankomatima - stoga vam je najpovoljnije da valutu podesite na nalogu, da izbegnete konverziju i onda vam bankomat naplati samo uslugu za podizanje novca.
Znači, nema komplikovanih odlazaka u banku, zvanja, provere računa da li vam je uplata legla, proknjižena u banci i sl., čim dobijete mejl o prilivu, možete podići svoje devize.
Naravno, sem za probu i onu prvu radost, ne preporučuje vam se da cickate sa malim iznosima, sačekajte da vam se što više skupi, tada ćete o jednom trošku podići sumu sa kojom nešto možete i da uradite.
Nisam ni sama sigurna da li sam bila dovoljno jasna.
A u nekom od narednih tekstova pokušaću da vam poklonim neke linkove na kojima, ako se snadjete i zatražite uputstva, možete zaraditi, recimo, letovanje, ako nemate nešto preče. 

No comments:

Post a Comment

loading...