// always1trendy.blogspot.com ALWAYS TRENDY: NAPRAVITE SAMI PASTU ZA ZUBE

5/14/2018

NAPRAVITE SAMI PASTU ZA ZUBE

Moram da se ponovim - ne stavljam na sebe, niti koristim ono što ne bih u sebe, to jest pojela ili
popila.
Kad sam prvi put pravila pastu za zube koju sam prethodno kupovala u bio špajzu, bila je to Shemenilova od 50 grama, pomislila sam - zašto je sama ne bih napravila? Pravo da vam kažem, bila mi je i malo skupa.
Tragajući za dobrom recepturom, nisam uspela od prve.

Skuvala sam toliko jak čaj od žalfije, da sam jedva iscedila tečnost, ali je ipak bilo previše. U procedjeni čaj sipala sam i sipala i sipala...možete pretpostaviti koliko sode bikarbone, ali mi je, uprkos mešanju ostala zrnasta i grebala gledj. Setila sam se moje zubarke dr Tanje Majstorović koja mi je izričito zabranila sodu jer razara i oštećuje zubnu gledj, te sam u korekciji onog prvog probnog recepta popravila to da sam žalfiju i sodu mutila do praha u jako gusto jedinjenje mikserom za nes kafu i - uspela da dobijem prosto penastu strukturu.
Znači, kad dobro, dobro umutite sodu i jak čaj od žalfije po osećaju, da bude jako gusto, s vrlo malo čaja (soda upija mnogo tečnosti, sipajte kap po kap, strpljivo), lako vam je da dodate nekoliko supenih kašika zelene gline i ponovo sve to sjedinite u homogenu masu iz koje se jedva na površini izdvoji tečnost. Najbolje je da je sačuvate u plastičnoj ili staklenoj teglici ili kutiji.
Po receptu koji sam ja koristila, dodaje se i koja kap glicerina - učinite to samo ako vam je masa pregusta, ako je iole mekana i tečna, ni slučajno. Drugi put kad sam korigovala recept, nisam ga dodavala. Zrno ove paste na mokru četkicu stavljam plastičnom kašičicom i izvanredno mi prija! To što ima tragova sušene žalfije je neosetno i tako natural, ja to volim.
Zašto vam preporučujem domaću pastu za zube: zato što deluje na duge staze. Popraviće opšte stanje vaše usne šupljine, dezinfikovati i izbeleti zube kao nijedan industrijski proizvod, to jest pasta ili trake.
Neka vas zagolica i podstakne i ovaj naslov iz štampe: ''Paste za izbeljivanje oštetiće vaše zube'', a posebno dokazana činjenica da ''Colgate total'' ima kancerogenu supstancu!

No comments:

Post a Comment

loading...