// always1trendy.blogspot.com ALWAYS TRENDY: VELIKI ZAGRLJAJ MAJKE PRIRODE

4/28/2020

VELIKI ZAGRLJAJ MAJKE PRIRODE

Posle dužeg vremena, radi se o trinaest meseci, za kojih nisam nikako mogla da pristupim platformi, to mi je konačno uspelo!
Ovo je divan dan za mene, nadam se i vas, jer možemo da nastavimo druženje i savetovanje, jel' te.

Evo nas u jednom prosto omamljujućem proleću, nabreklom od darova, zelenila, mirisa i krasote - prosto su se povijali jorgovani i pehari magnolija pod cvastima i peharima, a nikada kao sada nisam videla čitava polja ljubičica!
Hoće to tako kad čovek ostavi malo prirodu na miru.
Ne da nam je uzvratila, nego leči i sam pogled na tu osunčanu raskoš i obilje!
Zaboravićemo mi ove dane karantina, mera izloacije, socijalne distance, straha i strepnje, verujte mi na reč! I mi smo deo ove divotne obnavljajuće prirode koja razgaljuje, zanosi, ošamućuje svojom lepotom.
Treba li da trošimo vreme na to koliko je sunce i boravak među zelenilom lekovit?
Što više, što češće hodajte bosi, budite blizu zemlje, aktivni, makar u razgledanju neba, oblaka i granja, praćenju ptica i svih živih stvorova.
Ta velika majka uljuljkaće nas u zaborav, bezbolno vratiti u dimenziju normalnosti. Zar ćemo odoleti njenom zovu? Nemojmo. Višestruko vraća, puna naručja plodova, zdravlja i radosti.

No comments:

Post a Comment

loading...