// always1trendy.blogspot.com ALWAYS TRENDY: DOBRO RASPOLOŽENJE ZAVISI OD NAS

12/31/2018

DOBRO RASPOLOŽENJE ZAVISI OD NAS

Dragi moji,
izgurasmo ovu tešku godinu.
Ponadajmo se što duže da će nam naredna biti lakša, iako svetski ekonomski stručnjaci najavljuju novu globalnu finansijsku krizu. Mi smo od kriza pelcovani, zar ne? Pamtite li kad nismo živeli u krizi.
Nastavite svoje planove - ako kad, sad nemate šta da izgubite, a u takvoj situaciji se obavezno dobija!
Verujte na reč, pa javite rezultat, Bože zdravlja.
Inače, ja sam se prvi put odlučila za svedenu i jednostavnu dekoraciju: ukrasne svetiljke na prozoru i aranžman za sto: veliki staklenu vazu napunila sam sitnim novogodišnjim ukrasima zlatne boje; umesto jelovih grančica kupila sam stručak ruzmarina i jednu dekorisanu stabljiku kod Kineza - ushićena sam!
U mesecu slava i dečjih rodjendana, zaista sam smorena spremanjem: za novogodišnju trpezu imaću domaću sarmu sa suvim mesom i rusku salatu, od kolača karamel oblandu (bez koje nema života!) i brzi kolač od mlevenog keksa (obavezna kora od pola kilograma petit beurre, istopljenog maslaca i čokolade i nekoliko cedjenih pomorandži, sa sitno seckanim žele kockama, preko šlag umućen sa kiselom vodom u koji sam dodala mlevene orahe, sve to zalila topljenom čokoladom), i to je to.
Gledaću neki dobar film u trenerci, po mogućstvu na podu da ispravim kičmu i odmoriću za sve pare.
Prilagodite praznik sebi i svom raspoloženju, izbegnite ljude koji vam ne prijaju, družite se sa dragim bićima, stvorite toplinu i uživajte. Život je prekratak - ne dozvolite sebi iluziju da ima vremena, već iskoristite svaki trenutak u zadovoljstvu. Da se to uvežbati. Biće vam lakše, biće vam sve ukusnije i lepše.
I spremite se za dobri duh Božiča, ne potrošite sve resurse na Novu godinu, praznici nas tek čekaju.
Želim vam da vam sve krene: i sloga i ljubav i posao i, naravno, blagostanje. Poverujte, barem na časak, kad se sklope kazaljke na rastanku starog i novog leta, da sve to, ipak, u najvećoj meri zavisi od vas.
S ljubavlju, ALWAYS TRENDY

No comments:

Post a Comment

loading...