// always1trendy.blogspot.com ALWAYS TRENDY: IZABRANI MAJSTOR - KERAMICARTEAM

7/30/2018

IZABRANI MAJSTOR - KERAMICARTEAM

Nema strašnije situacije od iznenadjenja. Za njih stvarno treba biti spreman.
Verujete li u preporuke?
U vreme svakojakih dundjera u kojem živimo, ja skoro isključivo. Zato se usudjujem da i sama, iz sopstvenog iskustva, preporučim ili ''nagrdim'', što se kaže.
Imate li izabranog lekara?
Zašto ne biste imali i odabranog, svog majstora?

Šta učiniti kad vam se iznenada i za vas laika ničim izazvana dogodi nekakva havarija? Sami ste u kući, sitni noćni sati, bespomoćni. Okrenete hitne intervencije, ošure vas i reše problem. Dijagnostifikuju vam da su ga rešili jednokratno i preporuče vam se za sanaciju.
Lepo, sednete, prelistate proverene prijatelje i pitate ih, ukoliko sami već nemate, za pouzdanog majstora, s kojim biste eventualno mogli dogovoriti i odloženo plaćanje, takva su vremena.
Preporuče vama, ako ste nezadovoljni, naribate prijatelja što niste zadovoljni majstorom, ako jeste - dobar glas raširite dalje. Dobro vama, dobro majstoru, dobro onima koji ga angažuju. Prosto je.
Tako sam se, rešavajući brojne i nagomilane probleme u svom kupatilu, za renoviranje obratila majstoru svoje dobre prijateljice.
''Imaš njihov sajt'', rekla mi je njihovu web adresu laku za pamćenje. Keramicarteam, kao jedna reč. Ok. Odmah sam ih pronašla. Prijatno sam se obradovala modernoj, jasnoj, preglednoj web prezentaciji na kojoj sam pronašla pre razgovora sve što me je zanimalo, a onda okrenula broj.
Za 15 dana, iako je okvirni dogovor bio za 20, po sistemu ''ključ u ruke'' i detaljnoj specifikaciji, dotrajalu kadu u mom kupatilu zamenila je kupaonica, a za par kvadrata sam proširila svoju dotle mini kuhinju. Dogovorili smo i uslove da ukućani ne smetaju majstorima, a da oni u radu budu što je moguće diskretniji. I zaista, koliko se to može reći za keramičare, vodoinstalatere, zidare i molere, koji su uredno za sobom skupljali otpad i šut, radeći gotovo bez pauze, veliki radovi za mali stan i prosečan budžet prošli su - bezbolno.
Doduše, kao klijenti smo poštovali svaku njihovu preporuku oko materijala, dodatnih radova koji obezbedjuju od vlage, garantuju dobru nivelaciju slivnika i njihovu stabilnost, čak i zamenu dotrajalih cevi,  tako da smo se našli čak i oko uslova plaćanja...vredi pokušati.
Šta da vam kažem?
Usvojili smo njihove ideje, oni rade svoj posao i bolje znaju, mi u životu radimo neke druge stvari, za koje oni nas mogu da pitaju - uživamo, jer kupaonica je za četvoro odraslih daleko praktičnija od kade, instalacija je sada bezbedna, kuhinja prostranija, sve je novo, sa ukusnim ukrasnim lajsnama i u pastelnim bojama, kao da smo promenili stan. Čije srce zaista čine ove dve prostorije - kupatilo i kuhinja, sada upotrebljive, moderne i bezbedne za korišćenje!

No comments:

Post a Comment

loading...